Zwroty

 

 

Chcesz zwrócić zakupiony towar ?

Jeśli spełniasz warunki możesz zwrócić produkt do 14 dni od daty jego doręczenia.

Pobierz poniżej formularz zwrotu i po uzupełnieniu odeślij go na serwis@71store.pl.

Po wysłaniu formularza otrzymasz od nas numer zwrotu.

Produkt należy zabezpieczyć i odesłać wraz z numerem zwrotu na adres:

Adex Sp. z o.o. Zwroty

Kiełczowska 68A

51-315 Wrocław

Jak zabezpieczyć przesyłkę do wysyłki:

Po otrzymaniu i sprawdzeniu przesyłki zlecimy zwrot kosztów w ten sam sposób w jaki dokonałeś płatności za zamówienie.

 

 

Warunki zwrotu towaru:

 

Możesz skorzystać z gotowego formularza do zwrotu lub napisać do nas na serwis@71store.pl.

  1. Zgłoszenie zwrotu towaru należy zgłosić najpóźniej do 14 dni od doręczenia przesyłki.
  2. Otrzymasz numer zwrotu, który należy zamieścić na przesyłce.
  3. Zwracane produkty należy odesłać do 14 dni od otrzymania numeru zwrotu.
  4. Produkty podlegające zwrotowi muszą być kompletne oraz nie mogą nosić śladów użytkowania ani uszkodzeń mechanicznych.
  5. Spakuj bezpiecznie produkt w dodatkowe opakowanie – zajrzyj do instrukcji – jak spakować zwracany towar
  6. Skutki odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy od Państwa zwracany towar, w stanie kompletnym i bez śladów użytkowania. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji.
  7. Koszty związane z dostarczeniem do nas zwracanego do nas towaru ponosi zawsze Konsument i nie są przez nas zwracane.
  8. Powyższa możliwość odstąpienia od umowy dotyczy tylko Konsumentów (osób fizycznych dokonujących czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową), nie dotyczy natomiast firm.
  9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy
  10. Zwroty nie przysługują w odniesieniu do umów:

a) O świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b) W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

c) W której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

d) W której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

e) W której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

f) W której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

g) W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

h) O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl