Reklamacje

 

Warunki Gwarancji i Reklamacji

Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane przez nas produkty były jak najwyższej jakości.

Jednak każda rzecz ma prawo się zepsuć.

W przypadku wystąpienia awarii prosimy o zastosowanie się do poniższych informacji, które przyczynią się do usprawnienia obsługi posprzedażnej.

Gwarancja u sprzedawcy Gwarancja u producenta

Twój produkt nie działa ? Dzieje się coś niepokojącego ?

Napisz do nas na serwis@71store.pl

Zweryfikujemy Twoje zgłoszenie oraz poinstruujemy o dalszych krokach.

Twój produkt nie działa ? Dzieje się coś niepokojącego ?

Możesz skontaktować się ze wsparciem technicznym producenta,

który pokieruje Cię w dalszych krokach. Możesz wysłać sprzęt bezpośrednio 

do serwisu producenta, co często przyśpiesza procedurę. 

Jeśli nie wiesz gdzie i z kim się kontaktować, prosimy o kontakt na serwis@71store.pl 

   

Odeślij przesyłkę na poniższe dane:

Adex sp. z o.o. - RMA

Kiełczowska 68A

51-315 Wrocław

Reklamacja w 71 STORE z tytułu rękojmi

Możliwość zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi przysługuje Ci w przypadku stwierdzenia wady produktu w terminie 2 lat od dnia wydania produktu. Obowiązki i uprawnienia związane z rękojmią reguluje ustawa – Kodeks cywilny.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl